Mesafeli Satış Sözleşmesi
İşbu sözleşme, 06.03.2011 tarih ve 25137 sayılı Resmi Gazete’de yayınlanan Mesafeli Sözleşmeler Uygulama Usul ve Esasları Hakkında Yönetmelik gereği, internet, telefon ve faks yoluyla gerçekleştirilen satışlar için düzenlenmiş olup, bu sözleşmede boşluk bulunan hallerde Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri öncelikli olarak uygulanacaktır.
1. Taraflar
1.1. SNAP TURİZM İNŞAAT TAŞIMACILIK ORGANİZASYON EĞİTİM HİZMETLERİ LTD. ŞTİ. (bundan böyle “SNAPTOUR” olarak anılacaktır) ile bu sözleşmeyi elektronik ortamda onaylayarak hizmeti alan “MÜŞTERİ” olarak anılacaktır.
2. Konu
Bu sözleşmenin konusu, SNAPTOUR’un “PARTNER” internet sitesi üzerinden teşhirini ve satışını yaptığı, aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen hizmetler ile ilgili olarak 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeleri Uygulama Esas ve Usulleri Hakkında Yönetmelik hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin kapsamını belirlemektedir.
3. Tarafların Bilgileri
3.1. www.snapturizm.com.tr
• Sözleşme Tarihi: 17.02.2019, 11:21
• Unvan: SNAP TURİZM İNŞAAT TAŞIMACILIK ORGANİZASYON EĞİTİM HİZMETLERİ LTD. ŞTİ.
• Adres: Sinan Mh. 1252 Sk Zehra Gönen İşmerkezi Blok No: 4 / 102, 07100 Muratpaşa/Antalya
• Telefon: 0242 341 44 77 – 0850 840 77 65
• E-posta: info@snapturizm.com.tr
Müşteri
• Ad Soyad: Svetlana Kuvshinova
• E-posta: cvkros@mail.ru
• Telefon: 0242 341 44 77 – 0850 840 77 65
4. Sözleşme Konusu Hizmet ve Fiyat Bilgileri
• Hizmet:
• Tesis Adı:
5. Genel Hükümler
5.1. Müşteri, bu sözleşmede bahsi geçen hizmetin nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli, fiyatların geçerlilik tarihi ile ifaya ilişkin tüm ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder.
5.2. Sözleşme konusu hizmetin ifası için işbu sözleşmenin imzalı nüshasının SNAPTOUR’a ulaştırılmış olması ve bedelinin tercih edilen ödeme şekli ile ödenmiş olması şarttır. Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilirse, SNAPTOUR hizmetin ifa yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.
5.3. SNAPTOUR tarafından sunulan tüm hizmetler için müşteri, kendi iradesi ile rezervasyon yapar ve hizmete yönelik kişisel zevk ve tercihlere uymayan herhangi bir hususta SNAPTOUR’a itiraz yöneltemez.
5.4. SNAPTOUR üzerinden alınan tüm hizmetlerin her aşamasında SNAPTOUR ile yukarıda bildirilen iletişim bilgileri aracılığıyla bağlantıya geçilmelidir. Aksi takdirde, müşterinin aracı firmadan yapacağı değişiklik, iptal, yeni rezervasyon ve farklı bir hizmet alması durumunda SNAPTOUR sorumluluk kabul etmez.
5.5. Konaklama kayıt başlangıcından sonra gelen erken çıkış talebi, ilgili otelin onayı doğrultusunda değerlendirilir. Otelden erken ayrılma halinde ücret iadesi yapılıp yapılmayacağı, otelin veya işbirliği yapılan aracı kuruluşun insiyatifindedir. Bu durumda SNAPTOUR’a herhangi bir talep veya itiraz yöneltilemez. Otelden erken ayrılma durumunda müşteri, rezervasyon tutarının tamamını hiçbir itiraz ileri sürmeden ödemeyi kabul eder.
5.6. SNAPTOUR’dan kaynaklanmayan bir sorundan dolayı, satın alınan hizmetin sağlanamaması durumunda (otelin ön bildirim yapmaksızın kapanması, otelde acil tadilat ihtiyacı doğması, otelin kapasitesinden fazla rezervasyon alması vb. mücbir sebep durumlarında), hizmet başlangıç tarihinden önce ilgili firmadan tarafımıza bilgilendirme yapıldığı takdirde müşteriye aynı kategoride alternatif bir hizmet sunulur ya da ödenen toplam tutarın iadesi teklif edilir. Tarafımıza bilgilendirmenin yapılmadığı nadir durumlarda, tedarikçi/aracı kurum veya ilgili otelin aynı kategoride alternatif bir hizmet bulacağı kabul edilmiş sayılır veya müşterinin talebi ile tahsil edilen bedel derhal iade edilir.
5.7. SNAPTOUR, verdiği hizmetlerde siyasi olaylar, grev, asgari yolcu sayısı, devletlerarası ilişkilerde değişiklik, halk hareketleri, hava şartları, doğal afetler ve teknik sorunlar gibi iradesi dışındaki nedenlerden dolayı oluşabilecek aksaklıkların ilgili kuruluşlarca giderilmesi için gerekli çabayı gösterir, ancak bu aksaklıkların giderilememesi durumunda doğabilecek zararlardan sorumlu tutulamaz. Müşteriye alternatif seçenekler sunulmaya çalışılacak veya ödediği bedelin iadesi sağlanacaktır.
5.8. Pansiyon durumları, otel konseptleri ve yıldız nitelikleri tesisten tesise ve ülkeden ülkeye farklılık gösterir. Türkiye’de otel yıldızları Kültür ve Turizm Bakanlığı tarafından belirlenmektedir. Sunulan tüm hizmetler için müşteri kendi iradesi ile rezervasyon yapar.
5.9. SNAPTOUR’da yer alan otel ücretleri, programlama tarihindeki ücretler üzerinden belirlenir. Bu bedele tüm vergiler dahildir. Müşteri tarafından alınan konaklama şekli dışında, müşterinin otelde alacağı ekstra yemek ve içki, kişisel harcamalar ve program dışı alınan hizmetlerin bedeli müşteri tarafından ödenecektir.
5.10. Yurtdışı konaklamalarında müşterilerin pasaportlarını, geçerli vizelerini ve nüfus cüzdanlarını; Kıbrıs konaklamalarında ise nüfus cüzdanlarını yanlarında bulundurmaları gerekmektedir. Pasaport ile ilgili herhangi bir muamele eksikliğinden veya müşterinin kendisinden kaynaklanan kişisel nedenlerle (vergi borcu, vize eksikliği ya da herhangi bir devlet kurumu veya personelinin izin vermemesi vb.) çıkışın engellenmesi durumunda SNAPTOUR’un herhangi bir sorumluluğu doğmaz. Müşteri, bu nedenle olabilecek iptal ve gecikmenin neticelerine katlanmakla yükümlüdür.
5.11. Sözleşme konusu hizmetin SNAPTOUR tarafından haklı bir sebepten dolayı sağlanamaması halinde, SNAPTOUR sözleşmeden doğan ifa yükümlülüğünün süresi dolmadan müşteriye eşit kalite ve fiyatta mal veya hizmet tedarik edebilir.
5.12. SNAPTOUR’un sözleşmeye kısmen ya da tamamen uymaması hallerinde ödenecek tazminatın hesaplanmasında TURSAB KÜTAHYA ÇİZELGESİ maddeleri uygulanır.
6. İptaller
6.1. Rezervasyonunuz otele giriş gününde akşam 19:00’a kadar tutulmaktadır; geç girişler otele bildirilmek zorundadır.
6.2. SNAPTOUR’dan kaynaklanmayan bir sorundan dolayı, satın alınan hizmetin sağlanamaması durumunda (otelin ön bildirim yapmaksızın kapanması, otelde acil tadilat ihtiyacı doğması, otelin kapasitesinden fazla rezervasyon alması vb. mücbir sebep durumlarında), hizmet başlangıç tarihinden önce ilgili firmadan tarafımıza bilgilendirme yapıldığı takdirde müşteriye aynı kategoride alternatif bir hizmet sunulur ya da ödenen toplam tutarın iadesi teklif edilir. Tarafımıza bilgilendirmenin yapılmadığı nadir durumlarda, tedarikçi/aracı kurum veya ilgili otelin aynı kategoride alternatif bir hizmet bulacağı kabul edilmiş sayılır veya müşterinin talebi ile tahsil edilen bedel derhal iade edilir.
6.3. SNAPTOUR, verdiği hizmetlerde siyasi olaylar, grev, asgari yolcu sayısı, devletlerarası ilişkilerde değişiklik, halk hareketleri, hava şartları, doğal afetler ve teknik sorunlar gibi iradesi dışındaki nedenlerden dolayı oluşabilecek aksaklıkların ilgili kuruluşlarca giderilmesi için gerekli çabayı gösterir, ancak bu aksaklıkların giderilememesi durumunda doğabilecek zararlardan sorumlu tutulamaz. Müşteriye alternatif seçenekler sunulmaya çalışılacak veya ödediği bedelin iadesi sağlanacaktır.
6.4. Rezervasyonunuzla ilgili özel talepleriniz otele rica olarak iletilir, ancak SNAPTOUR bu talepleri garanti etmemektedir.
6.5. Otele giriş tarihinde giriş yapmadığınız ya da otelden erken çıkış yaptığınız takdirde, toplam rezervasyon tutarını hiçbir itiraz ileri sürmeden ödemeyi kabul etmiş sayılırsınız.
6.6. Yapılan ödemenin tamamı, müşterinin iptal talebini otele giriş tarihinden 15 (on beş) gün önce otele iletmesi halinde, bu talebini takip eden 15 (on beş) iş günü içinde otel tarafından komisyon, vergi vb. masraflar düşülerek kendisine iade edilecektir. Ödeme kanallarına göre kesintiler değişiklik göstermektedir; İade Kesinti Oranları:
• Kredi Kartı (Taksitli) %3
• Kredi Kartı (Tek Çekim) %2
• Havale %0
7. Yürürlük
İşbu sözleşme, müşterinin PARTNER’in internet sitesinden yukarıda bahsi geçen hizmetleri satın almak için onaylaması ile yürürlüğe girecek olup, taraflarca yürürlük tarihinin onaylama tarihi olacağı kabul edilmektedir. Müşteri, bu sözleşmeyi okumadan ve onaylamadan web sistemi içerisinde kademe atlayamayacak olup, bu sözleşmeyi okumak mecburiyetindedir. Bu sözleşme, hizmetin müşteri tarafından alınması ve tüketilmesi ya da herhangi bir şekilde iptale konu olması halinde sona erer.
8. Yetkili Mahkeme
İşbu sözleşmenin uygulanmasında, Sanayi ve Ticaret Bakanlığı tarafından ilan edilen değere kadar tüketici hakem heyetleri ile müşterinin yerleşim yerindeki tüketici mahkemeleri yetkilidir.